Kunniajäsenet

Ensimmäiseksi kunniajäseneksi kutsuttiin merkittävä tiede- ja valtiomies, professori Kyösti Järvinen. Toiseksi kunniajäseneksi kutsuttiin suvun kantatilaa 45 vuotta isännöinyt Veini Vitikkala ja kolmanneksi Vitikkalan Viestin toimittaja Alli Kallioniemi. Neljänneksi kunniajäseniksi kutsuttiin fil. maist., päätoimittaja Jouko Vesikansa.

Pitkän kauden ansiokkaasti suvunvanhimpana toiminut varatuomari Martti Setälä kutsuttiin suvun viidenneksi kunniajäseneksi Kokemäellä vuonna 2001 ja Lempäälän sukuko-kouksessa vuonna 2007 "Vitikkalan suku 2000" -sukukirjan tekijä ekonomi Kyösti Järvinen kutsuttiin suvun kuudenneksi kunniajäseneksi.

Turun sukukokouksessa 2016 kutsuttiin suvun seitsemänneksi ja kahdeksanneksi kunniajäseneksi agronomi Martti E.O. Korpela ja lehdistöneuvos, FL Jyrki Vesikansa. Kumpikin on tehnyt ansiokkaasti ja pitkään työtä julkaisemalla erityisesti Vitikkalan suvun esivanhempien muistoa kunnioittavia tutkimuksia ja kuvauksia.

Kokemäen sukutapahtuman yhteydessä 2022 pidetyssä vuosikokouksen jatkossa kutsuttiin suvun yhdeksänneksi kunniajäseneksi Juho Savo.

Edellä mainittujen henkilöiden työ suvun hyväksi on ollut suuriarvoista.

Kunniajäsenet valintajärjestyksessä:

1. Kyösti Järvinen vanhempi